Басты бет

Іздеу

Сенім телефондары

150

сенім телефоны арқылы өмірдің қиын жағдайына тап болған балаларға құқықтық, психологиялық және консультативтік қызметі көрсетіледі.

 

11616

Зорлық-зомбылық және қатыгез фактілері (тұрмыстық зорлық-зомбылық, еңбектік және сексуальды қанау) анықталған жағдайларда қалалық және ұялы телефондардан «11616» республикалық сенім телефона хабарласуға болады.

 

Сынып жетекшісіне көмек PDF Print Email

   

 

Тәрбие сағатына қатысу картасы Жүктеу
Рекомендации по анализу внеклассных воспитательных мероприятий Жүктеу
Тобында ата-аналар жиналысы Жүктеу
Жалпы колледждік іс-шараларда – топ оқушыларының қатысуын есепке алу табелі Жүктеу
 Топ оқушыларының сабаққа қатысуым алу табелі (босатқан сабақтар)         Жүктеу
Топ оқушылары тізімі, негізгі мәліметтер Жүктеу
Топ оқушыларының сабақтан тыс бос уақыты туралы ақпарат            Жүктеу
Журнал инструктажей по технике безопасности  Жүктеу
Топтың әлеуметтік төлкұжаты (есеаке алу түрі)                                                                     Жүктеу


 

Педагогикалық кеңесте
қарастырылып, мақұлданды

«____»________________2016

Протокол №___________

«Бекітемін» технологиялық 

колледж директоры

 

 

____________Қапенов Қ.Қ.

 

 

ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КОЛЛЕДЖДЕГІ ТОП ЖЕТЕКШІЛЕРІНІҢ ЖАҒДАЙ

ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕ  

1.1. Колледж топтарындағыоқу, тәрбие жұмысынжүргізу мен ұйымдастырудағы жетекші рөл топ жетекшісіне жүктеледі. Ата-анамен байланыс, оқушының жеке тұлға ретінде дамуына, топтағы тәртіпке, сабақ үлгеріміне тікелей топ жетекшісі жауап береді.

1.2. Білікті оқушылар ішінен колледж директорының бұйырығымен топқа жыл бойы топ жетекші тағайындалады. Тәрбие жұмысы саналы болуы үшін бір топқа ғана бір топ жетекшісі тағайындалады.

1.3. Топ жетекшісінің тәрбие жұмысы бөлім меңгерушісі оқытушылар, топпен жұмыс жасаушылар, тәрбиешілер мен менеджерлер, колледждің жастар кеңесі және ата-аналармен тығыз байланыста жүргізілуі қажет.

1.4. Топ жетекшісі студенттердің жалпы дамуымен жас ерекшеліктерін ескереотырып, 6 бағыт бойынша топ жетекшісі патриоттық интеллектуалдық, еңбекқорлық, дүниетанымдық тәрбиені ұйымдастыру.

1.5. Олоқушылардың ерік-жігерін  тәрбие диагностикасын іске асырады және өзінің тәрбие саясатын диагностика нәтижелері негізінде қалыптастырады.

1.6.Колледждегі тәрбие жұмысының координаторы (директордың орынбасары) топ жетекшісінің саналы жұмысымен тікелей басшылығын бақылауынаалады.

ТОП ЖЕТЕКШІСІНІҢ ҚҰҚЫҒЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

2.1.Топ жетекшісінің құқығы:

2.1.1.Өзінің тобындағы оқушыларды колледждегі қоғамдық өмірдің барлық деңгейінде ат салыстыру

2.1.2.Оқу сабағына, барлық емтихандарға, курстық және дипломдық жұмысты қорғауға қатынасу.

2.1.3. Педагогикалық кеңес пен колледж дирекциясына оқитын топтарды көтермелеуге ұсыныс жасайды (колледждегі қалыптасқан жүйе бойынша марапаттау және жазалау).

2.2. Топ жетекшісінің міндеті:

2.2.1. Колледжде оқушылардың жыл бойы оқу кезеңінде олардың жан-жақты біліктілікпен қамтамасызету: өзін өзі тану, еңбектену, физикалық, қоғамдық, коммуникативтік.

Біліктілік әр деңгейде болуы керек және орындаушылық та өзбетімен жұмыс жасауда талаптылықта, алғырлықта көрсете білу қажет.

2.2.2. Оқушыларды адамдық рухпен ұлттық мәдениетке тәрбиелеу, қоғамға қарсы көзқарас, пікірге мойынұсынбаушылықтыдағдыландыру. Өзін-өзітәрбиелеу мен білім жетілдіруге үйрету.

2.2.3. Отбасындағықарым-қатынасты, оқушылардыңсауалы мен ұйымшылдығын, қызығушылығынтереңжәнежан-жақтызерттеу.

2.2.4. Топ сағаттарының тақырыбын, олардың жүргізу әдісімен тәсілін жетілдіру. Топ сағатын қырық минуттан өткізукерек, сонымен қатар топ жетекшісі мен топ оқушыларының сынып сағаттарының ұзақтығы 40 минут болуыкерек.

2.2.5. Жастаркеңесі мен колледж менеджерлері тығыз байланыста жұмыс істеуі керек.

2.2.6. Іс-шараның өткізу мен ұйымдастыруда топ бюелсенділерінекөмеккөрсету.

2.2.7 Оқушыларды үйірмелік, тәжірбиелік пен зерттеушілік жұмысқа тарту.

2.2.8. Үлгермейтін оқушылардың себептерін жою және оны анықтау, уақытында көмек көрсету.

2.2.10. Қажетті құжаттарды жүргізу. Топ жетекшісінің жүргізген жұмыстарын журналға белгілеу, топ оқушыларына мінездеме жазу

2.2.11. Іс-шараны іске асыру, оқушылардың контингентін сақтауға бағыттау.

2.2.12. Оқушылардың ата-аналарымен қарым-қатынаста жиі байланыста болуы.

2.2.13. Оқушылардың тәрбиесін жақсартуда инновациялық ұсыныстарға оң көз қарас таныту, тәрбиелік тұрғыдан тәжірибелік акцияға қатынасу, колледждің педагогикалық кеңестің жүргізілген шешімі бойынша.

2.2.14. Топ жетекшісінің міндеттемесі ретінде заңдылық және азаматтық жауапкершілікті жүктеу.

3. ТОП ЖЕТЕКШІСІНІҢ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖОСПАРЛАУ

3.1. Топ жетекшісінің жұмысын жоспарлы түрде жүргізіледі. Колледждегі тәрбие жұмысын қазіргі кезеңде жоспарлау үшін ұстанымдарын мақсатты түрде анықтау, іс-шараның тәрбиелік мақсатымен бағытын тәуелсіздік алғаннан бері ҚР негізгі елеулі кезеңдерді топ сағаттарының тақырыптарын тізбелеу және диагностика нәтижесінде жеке тұлғаның санасын анықтау қажет.

3.2. Топ сағаттарын өткізу мен ұйымдастыруға, шығармашылық жолға мақсатты түрде қамтамасызетуде.Топ жетекшілер мен студенттерге 1 курстарда 15-20 % тақырыптарын жоспарлау жүктеледі, 2 курста 20-30% ал 3 курста 35-50% .

3.3. Топтағы тәрбие жұмысын жүргізу мен жоспарлауға көмек көрсету мақсатында топ жетекшілерінің мамандықтарын көтеру, олардың қызметтік координациясының жүзеге асуына колледжде алдыңғы қатарлы тәжірибе тарату мен кеңейту топ жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі құралады, осы үйірмелер курстың ұстанымдарымен жұмыс жасайды.

 
© 2008 Павлодарский технологический колледж