2020-2021 оқу жылына арналған колледждің әдістемелік жұмысының жоспары
Колледждің бірыңғай әдістемелік тақырыбы:
«Бәсекеге қабілетті мамандардың кәсіби құзыреттілігін көптілділік элементтерін енгізу жағдайында қалыптастыру»
Ұжымның басты міндеттері - Мамандықтың үлгілік оқу жоспары, заманауи нарықтың талаптары, бәсекеге қабілетті маманның тұлғасының талаптарына сәйкес кәсіби даярлықты қамтамасыз етуге жағдайларды құру.
- 1.Технологияларды енгізу, оқу процесіне оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдарды енгізу және қашықтықтан оқыту жағдайында оқытудың ақпараттық технологияларын бағдарламалық қамтамасыз ету негізінде оқу сабақтарын өткізу сапасын арттыру.
- 2.Зияткерлік және шығармашылық қабілеттерді іске асыруға қажетті қызмет саласын білім алушылар мен педагогтарға ұсыну, үздіксіз өз бетінше білім алу, белсенді азаматтық ұстаным, денсаулық мәдениеті, әлеуметтік бейімделу қабілетін қалыптастыру.
- 3.Заманауи зертханалар мен кабинеттерді құру негізінде тәжірибелік оқытудың сапасын арттыру, білім алушыларды тәжірибе негіздеріне қатыстыру, келешекте оларды өндірісте жұмыспен қамтамасыз ету.
- 4.Колледжде өзін-өзі басқару органдарын, жастар орталығын, клубтарын құру арқылы білім алушылардың өзіндік іс-әрекетін дамытуға жағдай жасау.
Колледждегі әдістемелік қызмет
- I.Үйлестіруші орган- Әдістемелік кеңес
- II.Жас оқытушылар үшін (педагогикалық өтілі 3 жылдан кем)
- 1Жас педагог мектебі
- 2Педагогикалық шеберлік мектебі
- 3Тәлімгерлік
Жоғары, бірінші, екінші санаты бар педагогтар үшін
Шығармашылық топтарда жұмыс жасау
Педагогикалық тәжірибені жалпылау мен тарату
Әдістемелік кабинет жұмысының міндеті: педагогикалық ұжымға педагогикалық шеберлікті, бейнесабақтарды құруды жетілдіруде әдістемелік көмек көрсету, қашықтықтан оқытудың білім беру технологияларын дамыту, әдістемелік ұсынымдарды, әдістемелік әзірлемелерді, авторлық бағдарламаларды, пән бойынша мазмұнды ОӘК, білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысы, оқытушылардың мақалаларын құрастыру.
Іс-шара
|
Орындау мерзімі
|
Индикаторлар/Соңғы нәтиже
|
Жауаптылар
|
1. Ұйымдастырушылық сұрақтар
|
1.Материалдарды, әдістемелік әзірлемелер, баяндамалар, ашық сабақтарды дайындау мен жинау бойынша жұмыстарды жалғастыру
|
Жыл бойы
|
Шығармашылық материалдар: әдістеме құралы, ашық сабақтар жоспары
|
Әдіскер, ЦӘК төрағалары
|
2. Өздігінен білім алу тақырыбы бойынша оқытушылар жеке жұмысының нәтижелерін дайындау мен жинақтау бойынша жұмысты жалғастыру
|
Жыл бойы
|
Оқытушылар портфолиосы
|
Әдіскер, ЦӘК төрағалары
|
3. Оқытушылар мен ӨО шеберлерінің бейнесабақтары банкін құру
|
Жыл бойы
|
Бейнесабақтар банкі, «Platonus» платформасында, колледж сайтында орналастыру
|
Әдіскер, ЦӘК төрағалары
|
2. Оқытушылардың біліктілігін арттыру бойынша жұмыс
|
1.Оқытушыға көмек ретінде келесілер бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлеу:
- жұмыс бағдарламаларын құрастыру бойынша;
- қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану бойынша;
- дипломдық және курстық жобалардың тақырыптарын құрастыру бойынша;
- бейнесабақтарды құру бойынша.
-оқытушылардың оң тәжірибесін зерттеу
|
Жыл бойы
|
Әдістемелік ұсынымдар
|
Әдіскер, ЦӘК төрағалары
|
2.Әдістемелік буклеттер, брошюралар
|
Семинар сұрақтары бойынша ай сайын
|
Әдістемелік брошюралар
|
Әдіскер, ЦӘК төрағалары
|
3. Оқу-әдістемелік және ғылыми-педагогикалық әдебиет жаңалықтары туралы ақпарат
|
Жыл бойы
|
Көрме, он-лайн көрме
|
Кітапхана меңгерушісі
|
4. Ашық сабақтарды өткізу, жас оқытушыларды ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізу және талқылауға тарту
|
Жеке жоспар бойынша
|
Ашық сабақтардың әдістемелік әзірлемелері, сабақ талдауы
|
Әдіскер, ЦӘК төрағалары
|
5. Психологиялық-педагогикалық семинар-практикумдар
|
Ай сайын
|
Семинар хаттамалары, материалдар, әдістемелік әзірлемелер, колледж сайтына ақпарат
|
Басшының ТІ жөніндегі орынбасары, әдіскер, психолог
|
3. Озық педагогикалық тәжірибені насихаттау
|
1. Циклдік әдістемелік комиссиялардың шығармашылық есептері
|
мамыр
|
Баспа өнімі, ЦӘК есептері
|
Әдіскер, ЦӘК төрағалары
|
2. Оқытушылардың ашық сабақтары (ашық сабақтарды өткізу жоспарына сәйкес)
|
сәуір
|
Сабақтардың әдістемелік әзірлемелері, фестивальдің әдістемелік әзірлемелері
|
Әдіскер, Басшының ОІ жөніндегі орынбасары
|
3. Оқытушыларды аттестаттау
|
Жыл бойы
|
Аттестаттау материалдары
|
Әдіскер, Басшының ОІ жөніндегі орынбасары
|
4. Оқытушылар тәжірибесін талдап қорыту
|
Жыл бойы
|
Тәжірибені баяндау, шығармашылық есептер
|
ЦӘК төрағасы
|
5. Оқытушылардың жұмыс тәжірибесін зерттеу
|
Жыл бойы
|
ЦӘК сөз сөйлеу, буклеттер, шеберлік класы
|
ЦӘК төрағасы
|
2020-2021 оқу жылына арналған
әдістемелік Кеңес жұмысының жоспары
№
|
Тақырып
|
Орындау мерзімі
|
Индикаторлар/Соңғы нәтиже
|
Жауаптылар
|
№ 1 әдістемелік кеңес
|
1
|
2020-2021 оқу жылына арналған оқытушылардың біліктілігін арттыру жоспарын талқылау және бекіту
|
қазан
|
жоспар
|
Әдіскер Д.Т. Байтлесова
|
2
|
Оқытушы жұмысының жеке жоспары
|
жоспар
|
Әдіскер Д.Т. Байтлесова
|
3
|
Әдістемелік материалдарды, онлайн жарияланымдарды басып шығару жоспарын қарастыру
|
жоспар
|
ЦӘК төрағалары
|
№ 2 әдістемелік кеңес
|
1
|
Қашықтықтан оқыту әдісінің бір нысаны ретінде бейнесабақтарды жасау
|
желтоқсан
|
Презентация, буклет-нұсқаулық
|
Матанова М.К.
|
2
|
Күндізгі және сыртқы оқу бөлімдерінде курстық жобалар мен жұмыстардың тақырыптарын қарастыру және бекіту
|
|
Курстық жұмыс тақырыптары
|
ОІ жөніндегі орынбасар Бектурганова Ш.У.
|
3
|
Кәсіби ағылшын және қазақ тілдері бойынша оқу құралдары мен сөздіктерін қарастыру және бекіту
|
Оқу құралдары
|
Карибаева Г.И.
Ахметова Т.С.
|
№ 3 әдістемелік кеңес
|
1
|
Педагогтар мен білім алушылардың жыл сайынғы ғылыми-тәжірибелік конференцияларға дайындау және олардың қатысуы туралы
|
Ақпан
|
Баяндама
|
Әдіскер Д.Т. Байтлесова
|
2
|
Оқытудың белсенді және инновациялық әдістерін қолдану
|
Презентация
|
Әдіскер Д.Т. Байтлесова
|
3
|
Кітапхана мен медиатеканың колледждің әдістемелік мәселесін іс асырудағы рөлі.
|
Баяндама
|
Кітапхана меңгерушісі Г.К. Беисова
|
4
|
Арнайы пәндер ЦӘК Ппән онкүндіктерінің қорытындылары
|
есеп
|
ЦӘК төрайымы
Матанова М.К.,
|
№ 4 әдістемелік кеңес
|
1
|
Жалпы білім беретін пәндердің ЦӘК оқытушыларының сабақты өткізу және оқу құжаттамасын жүргізудің сапасы
|
сәуір
|
Есеп
|
ЦӘК төрағасы
Карибаева Г.И.
|
2
|
Арнайы пәндердің ЦӘК оқытушыларының сабақты өткізу және оқу құжаттамасын жүргізудің сапасы
|
Есеп
|
ЦӘК төрағасы
Матанова М.К.
|
3
|
Колледждің педагогикалық қызметкерлері біліктілігін арттыру
|
|
Есеп
|
Әдіскер Д.Т. Байтлесова
|
4
|
Колледж оқытушыларының аттестатталуы бойынша жұмыстың талдауы
|
|
Есеп
|
Әдіскер Д.Т. Байтлесова
|
№ 5 әдістемелік кеңес
|
1
|
2021-2022 оқу жылына жұмыс оқу жоспарларын, ЦӘК жоспарларын қарастыру
|
маусым
|
жоспарлар
|
Басшының ОІ жөніндегі орынбасары
Бектурганова Ш.У.
|
3
|
Бақылау жұмыстары мен сабаққа өзара қатысу кестелерінің орындалуы туралы
|
есеп
|
ЦӘК төрағалары
|
4
|
Мемлкеттік емтихан мен дипломдық жобаларды қорғауды дайындау барысы және өткізу туралы
|
есеп
|
Басшының ОІ жөніндегі орынбасары
Бектурганова Ш.У.
|
5
|
2020-2021 оқу жылындағы әдістемелік жұмыстың қорытындылары
|
есеп
|
Әдіскер Д.Т. Байтлесова
|
|
|
|
|
|
|
Жас педагог мектебі жұмысының
2020-2021 оқу жылына арналған жоспары
Мақсаты- заманауи колледж шарттарында жас мамандардың ойдағыдай бейімделуіне ұйымдастырушылық-әдістемелік жағдайларды жасау.
Міндеттері:
- Жас маманның ұжымда бейімделуіне жәрдемдесу;
- Оның кәсіби даярлығы деңгейін анықтау;
- Педагогикалық тәжірибедегі қиыншылықтарды анықтау;
- Жас маманның шығармашылық даралығын қалыптастыру;
- Жас педагогтардың кәсіби дағдыларын, оның ішінде әртүрлі құралдарды қолдану дағдыларын, оқыту мен тәрбиелеудің нысандары, білім алушылар мен олардың ата-аналарымен тілдесу психологиясын дамытуға арналған жағдайларды жасау;
- Жас педагогтардың кәсіби өзін-өзі жетілдіру және өз-өзімен жұмыс істей қажеттілігін дамыту.
Тақырып
|
Орындау мерзімі
|
Индикаторлар/ Соңғы нәтиже
|
Жауаптылар
|
№ 1 отырыс
- 1.Колледждегі оқу процесіне қойылатын негізгі талаптармен танысу
- 2.Үлгілік оқу бағдарламалары, нормативтік құжаттардың мазмұнын оқып білу
- 3.Тәлімгер-оқытушыларды бекіту
- 4.Өздігінен білім алу жоспары педагогтың жеке дамуының бастауы ретінде.
|
Қыркүйек
|
Есеп, ұсынымдар
|
Әдіскер
|
№ 2 отырыс
- 1.Оқу сабағының құрылымдық элементтері
- 2.Әр түрлі типтегі сабақтардың құрылымы.
Практикум:
Сабақ жоспарын жазу, оны талдау.
|
қараша
|
Әдістемелік ұсынымдар
|
Әдіскер
|
№ 3 отырыс
- 1.Оқыту әдісін таңдау
- 2. Мәтінмен жұмыс жасау білім алушылардың өзіндік қызметінің бір түрі ретінде
|
Қаңтар
|
Әдістемелік ұсынымдар
|
Әдіскер
Оқытушылар
|
№ 4 отырыс
- 1.Білім алушылардың оқу-танымдық қызметін белсенді қылу мәселелері
- 2.СО стратегиясын қолдану. Шеберлік класы
- 3.Семестрдегі есептік құжаттардың мазмұны
Практикум:
Жас оқытушылардың ОӘК тексеру
|
ақпан
|
Презентация, буклеттер
|
ЖПМ мүшелері
|
№ 5 отырыс
1. Педагогикалық тілдесудің стильдері. Сабақтың психологиялық негіздері
2. Студенттердің оқу үлгерімін бақылау. Студенттердің білімін бақылаудың түрлері мен әдістері.
3. Ғылыми-тәжірибелік конференция жұмысына қатысу.
|
Сәуір
|
Презентация, буклеттер
|
ЖПМ мүшелері
|
№ 6 отырыс
- 1.Сабақ талдауы. Талдау түрлері
- 2.Әдістемелік әзірлемелер түрлері.
Практикум:
Сабаққа қатысу, оның талдауы мен өзіндік талдауы
|
Мамыр
|
Үлестірме материалдар
|
Әдіскер
|
№ 7 отырыс
- 1.2020-2021 оқу жылындағы жұмыстың қорытындыларын талқылау.
- 2.Келесі оқу жылына ЖПМ жұмысын жоспарлау
Практикум:
Бір жыл ішіндегі әдістемелік жұмыс бойынша есепті жазу
|
Маусым
|
Есеп
Жоспар
|
Әдіскер
|
Педагогикалық шеберлік мектебі жұмысының
2020-2021 оқу жылына арналған жоспары
Мақсаты: педагогтың кәсіби біліктілігін, өзін-өзі жетілдірілуін арттыру, педагогикалық қызметтің жеке стилін құрастыруда көмек көрсету, сонымен қатар өзінің тәжірибесін талдап қорытуға көмектесу. Заманауи білім беру технологияларын іс жүзінде табысты пайдалану үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Міндеттер:
- Педагогтар мен ө/о шеберлерін педагогикалық даярлау және біліктіліктерін арттыру
- Педагогтар мен ө/о шеберлерінің ақпараттық және әдістемелік мәденитін дамыту
- Ұжымға жаңа педагогикалық технологиялар, техникалық және кәсіптік білім беру жүйесіндегі инновациялар туралы кеңес беру
- Педагогтар мен шеберлердің өзін-өзі диагностикалау және біліктіліктерін арттыруға көмек көрсету
- Оқу процесін бағдарламалық-әдістемелік және дидактикалық қамтамасыз ету бойынша зияткерлік және материалдық өнімдерді құрастыру және білім беру қызметінің нарығына ұсыну (оқу-әдістемелік құралдар, әдістемелік ұсынымдар, оқыту әдістемесі, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технолгиялары және олардың жеке элементтері, оқытатын бағдарламалар, сандық білім беру ресурстары).
№
|
Жұмыс мазмұны
|
мерзімі
|
Индикаторлар/соңғы нәтиже
|
жауапты
|
1
|
Қашықтықтан оқыту әдісінің бір нысаны ретінде бейнесабақтарды жасау. Шеберлік класы
|
қазан
|
Буклет-нұсқаулық
|
Закарьянов Д.Ж.
Матанова М.К
|
2
|
Оқытудың белсенді инновациялық әдістері
|
желтоқсан
|
Презентация, баяндама
|
Байтлесова Д.Т.
|
3
|
Көптілділік заманауи білім берудің бір басымдығы ретінде
|
ақпан
|
Презентация, баяндама, буклет
|
Карибаева Г.И.
|
4
|
Оқу процесінде кейс-технологияларды қолдану
|
сәуір
|
Презентация, баяндама, буклет
|
Таукешова М.А.
|
5
|
Педагогикалық шеберханалар, шеберлік кластары
|
Маусым
|
Презентациялар, буклеттер
|
Оқытушылар
|
|